• español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Login
Search 
  •   Institutional Repository - UNSAAC
  • Facultad de Educación y Ciencias de la Comunicación
  • Search
  •   Institutional Repository - UNSAAC
  • Facultad de Educación y Ciencias de la Comunicación
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Textos discontínuos en la comprensión lectora en estudiantes de educación primaria de la Institución Educativa N° 50072, del distrito de Acopía – provincia de Acomayo – Cusco 2019 

Ccahuana Ccasa, Gladys (Universidad Nacional de San Antonio Abad del Cusco, 2020)
El presente trabajo de investigación se enmarca en el área denominada Currículo y pedagogía cuya línea de investigación es Sistema de enseñanza-aprendizaje de la Lengua en Primaria (Investigación, 2018). Sub Área de Teorías ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV

ENLACES DE INTERÉS

La Referencia


ALICIA


RENATI
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Ccahuana Ccasa, Gladys (1)
Subject
Comprensión lectora (1)
Construcción de significados (1)http://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.01 (1)Uso de inferencias (1)Uso del paratexto (1)... View MoreDate Issued2020 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV

ENLACES DE INTERÉS

La Referencia


ALICIA


RENATI