• español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Login
Search 
  •   Institutional Repository - UNSAAC
  • Facultad de Educación y Ciencias de la Comunicación
  • Search
  •   Institutional Repository - UNSAAC
  • Facultad de Educación y Ciencias de la Comunicación
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

El marketing cultural como instrumento de posicionamiento y difusión de la galería Museo del Banco de la Nación en la ciudad de Cusco 

Arredondo Miranda, Ninoska; Quispe Apaza, Jackeline (Universidad Nacional de San Antonio Abad del Cusco, 2014)
El presente trabajo de investigación daremos a conocer la importancia que tiene el marketing cultural para las instituciones públicas y privadas, a la vez brindar propuestas para incentivar e incrementar la afluencia de ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV

ENLACES DE INTERÉS

La Referencia


ALICIA


RENATI
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Arredondo Miranda, Ninoska (1)
Quispe Apaza, Jackeline (1)SubjectCentro cultural (1)
http://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.08.04 (1)
Marketing cultural (1)Plan de marketing (1)Posicionamiento (1)... View MoreDate Issued2014 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV

ENLACES DE INTERÉS

La Referencia


ALICIA


RENATI