• español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Login
Search 
  •   Institutional Repository - UNSAAC
  • Facultad de Educación y Ciencias de la Comunicación
  • Escuela Profesional de Ciencias de la Comunicación
  • Tesis
  • Search
  •   Institutional Repository - UNSAAC
  • Facultad de Educación y Ciencias de la Comunicación
  • Escuela Profesional de Ciencias de la Comunicación
  • Tesis
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Red social instagram y su influencia en la interacción social de los estudiantes del 5° grado de secundaria de la I.E. Inca Garcilaso de la Vega-Cusco-2024 

Aguilar Champi, Gladis Luzgarda; Zuñiga Almonte, Natalia Lucia (Universidad Nacional de San Antonio Abad del Cusco, 2025)
La investigación académica titulada “Red social Instagram y su influencia en la interacción social de los estudiantes del 5° grado de educación secundaria de la IE Inca Garcilaso de la Vega – Cusco – 2024” tiene como ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV

ENLACES DE INTERÉS

La Referencia


ALICIA


RENATI
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Aguilar Champi, Gladis Luzgarda (1)
Zuñiga Almonte, Natalia Lucia (1)Subjecthttps://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.04.05 (1)Influencia (1)Interacción social (1)Red social instagram (1)... View MoreDate Issued2025 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV

ENLACES DE INTERÉS

La Referencia


ALICIA


RENATI